Om WBWR

Vilka vi är och vad vi gör

Vi är ett gäng unga och gamla som har intresse av westernridning, NH och hästar i största allmänhet. Vår målsättning är att verka för en god sammanhållning med träning, tävling samt NH och ha en öppenhet mot andra discipliner. Föreningen startades hösten 2015 och klubben är medlem i WRAS. Vår förenings stadgar är utfärdade av WRAS och här kan du läsa dem i sin helhet: Klubbens stadgar beslutade av WRAS (beslutade på vårt årsmöte 2018).

• Vuxenmedlem 260kr (höjt år 2019)
  • Andra vuxen i en familj 160kr (höjt år 2019)
  • Ungdomsmedlem 100kr
  • Ungdom till fullt betalande vuxen 25kr

Medlemsavgiften gäller kalenderår och för varje vuxen betalar vi 110kr till WRAS.
(Ungdom är man till och med det år man fyller 19år)

Tillfällig medlem

Tillfällig medlem kan man bli som till exempel åhörare på en clinic, deltagare på clinic om man är medlem i annan WRAS-ansluten klubb eller om man bara enstaka gånger vill delta på WBWR’s arrangemang. Kostnad för eventuell tillfällig medlem bestäms för varje enskilt event.

För att bli medlem i WBWR mailar du namn, adress, mobilnr, födelseår till medlem@wbwr.se och betalar in avgiften via Swish 1234728820 eller på bankgiro 5215-3335. Ange fullständigt namn för betalningen. Välkommen!!! (Har du betalat för flera personer, vänligen ange även namn och ålder på de du betalar för). För varje vuxen medlem betalar vår klubb en medlemsavgift till WRAS. Du är medlem till du själv väljer utträde ur föreningen, vill du ej längre vara medlem i WBWR mailar du styrelsen@wbwr.se.

Information ang GDPR som börjar gälla 25 maj 2018 och ersätter PUL: Genom att fylla i formuläret nedan och skicka in dina personuppgifter och därmed bli medlem i WBWR godtar du vår lagring och hantering (läs mer här).

WBWR skickar inte ut något medlemskort. Du bör inom kort få mail om att styrelsen mottagit din anmälan, det mailet är intyg på att du blivit medlem.